علت خاموشی‌های امروز چه بود؟

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: امروز تعدادی از نیروگاه های برق‌آبی از مدار خارج شدند و این مساله موجب کاهش تولید و اعمال خاموشی هایی در کشور شد.

به گزارش ایسنا، محمدحسن متولی زاده امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان این که با توجه به موج گرمایی که در کشور شروع شده مصرف برق به شدت افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: امروز نیز علیرغم اینکه پنجشنبه و روز نیمه تعطیل است شاهد افزایش مصرف برق فراتر از تولید هستیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری مشترکان در مدیریت مصرف برق، تاکید کرد: نیروگاه های برق آبی تابع میزان آب ذخیره شده هستند؛ لذا امکان برنامه ریزی دقیق برای وارد مدار شدن آن ها وجود ندارد اما اقداماتی در این راستا درحال انجام است.

مدیر عامل شرکت توانیر افزود: نکته ای که وجود دارد این است که این موضوع زمانبر خواهد بود؛ بنابراین همکاری و همراهی مشترکان بسیاری ضروری و مهم است؛ چراکه با همراهی آن ها می توانیم این چالش را پشت سر بگذاریم.

متولی زاده با اشاره به استخراج غیر مجاز رمزارزها در کشور گفت: تعداد محدودی از مشترکان در این شرایط اقدام به استخراج رمزارز می‌کنند که با این اقدام مشکلاتی را برای صنعت برق و مردم به وجود آورده اند و کار آن ها در واقع خیانت به مردم است و هر لحظه که زودتر این دستگاه ها را از برق خارج کنند به خودشان و مردم کمک کرده اند.

وی از مردم تقاضا کرد که در شناسایی این افراد همکاری لازم را داشته باشد؛ چرا که به گفته وی قطعا برخورد جدی با آن ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …