غارعلیصدر نخستین نوروز تعطیل را تجربه خواهد کرد

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز ۱۳۹۹ در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس تعطیل است.

غلامحسین تقوی اظهار کرد: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به‌ علت شیوع کروناویروس از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از گردشگران و هم استانیها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی توریستی شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه های گردشگر پذیر استان همدان است که نوروز ۱۳۹۹ برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدید کننده در آن نخواهد بود

به گزارش ایسنا، مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام کرده اند از پذیرش مهمانان نوروزی معذور خواهند بود بنابراین هموطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز ۹۹ خودداری کنند.

در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بومگردی روستاها وشهرهای گردشگر پذیر استان همدان از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش مهمانان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.

غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان مرکز استان همدان و در شهرستان کبودراهنگ واقع شده است.

این غار یکی از غارهای آبی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایقرانی جهان است. علیصدر همچنین دارای طولانی‌ترین مسیر قایقرانی درون غار در جهان شناخته می شود که برای نخستین بار سال ۱۳۹۹  نوروز بدون گردشگر را به علت شیوع کروناویروس و حفظ سلامت بازدید کنندگان تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …