قبولی ۱۰۰ درصدی دستیاران طب داخلی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی در آزمون‌های بورد تخصصی

دستیاران طب داخلی در آزمون‌های تخصصی با کسب قبولی ۱۰۰ درصدی افتخاری دیگر را برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ثبت کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر شهرام علمداری مدیر گروه طب داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از رتبه دار شدن ۱۳ نفر و قبولی ۱۰۰ درصدی دستیاران طب داخلی در آزمون‌های بورد تخصصی خبر داد.

وی افزود: تمامی ۵۲  رزیدنت طب داخلی که در هفت بیمارستان آموزشی و درمانی دانشگاه در حال ارائه خدمت هستند در آزمون‌های بورد تخصصی پذیرفته شدند، این درحالیست که ۱۳ نفر از دستیاران نیز رتبه دار شدند.

 مدیر گروه طب داخلی به رشد قابل توجه آمار قبولی در آزمون‌های بورد تخصصی، در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۸ حدود  ۷۰ درصد از دستیاران در آزمون‌های تخصصی بورد موفق به قبولی شدند که این آمار در مقایسه با سال قبل با ۱۰۰ درصد قبولی رشد چشمگیری داشته است.

دکتر علمداری در ادامه تلاش های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت کشور را در مقابله با ویروس کرونا ستودنی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: دستیاران طب داخلی در شرایطی با قبولی خود برگ زرین دیگری به افتخارات دانشگاه افزودند که شبانه روز در حال درمان و ارائه خدمات به بیماران کرونایی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …