لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری

ایسنا/یزد رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و صنایع‌دستی مجلس بر لزوم استفاده وزیر آینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نخبگان و بزرگان صنعت گردشگری با رویکرد جوانگرایی تاکید کرد و برندسازی ایران در جامعه جهانی را از لازمه‌ها و اولویت‌ها دانست.

«محمدرضا دشتی اردکانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در توصیه‌ای به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: امیدوارم با توجه به توسعه‌گرایی و تحول‌گرایی وزیر پیشنهادی، شاهد استفاده نخبگان و بزرگان صنعت گردشگری و نیروهای جوان باشیم.

وی جوانگرایی و به کارگیری نیروهای جوان را از بیانات گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: امیدواریم با احقاق این مسئله وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتی پویا و در شان این صنعت تبدیل شود.

دشتی اردکانی با بیان این که برندسازی ایران در جامعه جهانی از لازمه‌ها و اولویت‌هاست، گفت: شناساندن ایران و جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی کشورمان به جهانیان باید در اولویت باشد چرا که تاکنون نیز در خصوص توجه به این صنعت در ابعاد بین‌المللی اقدام چندانی نشده است.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس، عزت‌الله ضرغامی را مدیری کارآمد، لایق و تحول‌گرا و خلاق مطرح کرد و گفت: باید بافت‌های تاریخی مورد توجه قرار گرفته و مشوقهایی نیز در این زمینه در نظر گرفته شود علاوه بر آن باید شاهد ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های مختلف جهت حفظ میراث فرهنگی خصوصا شهرداری‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …