لغو پروازهای آرژانتین تا اطلاع ثانوی

لاتام ایرلاینز بعنوان یکی از بزرگترین ایرلاین‌های آمریکای جنوبی از تعلیق تمامی پروازها و فعالیتهای خود تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایسنا، لاتام ایرلاینز (LATAM Airlines) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در منطقه آمریکای لاتین به شمار می رود و زیرمجموعه های آن در کشورهای شیلی، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، اکوادور، پاراگوئه و پرو فعالیت می کنند. 

حالا بر اساس گزارشی که در وبسایت simpleflying آمده است، لاتام ایرلاینز در آرژانتین به تازگی با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی کرونا مجدداً تصمیم گرفته که تمامی فعالیت‌ها و پروازهای مسافربری و باری خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق در بیاورد.

این شرکت با اعلام این خبر، تصمیم جدید خود را یک اقدام پیشگیرانه و ضروری برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در آرژانتین و سایر کشورهای جهان و همچنین قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری کووید ۱۹ دانسته و اعلام کرده است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت هواپیمایی همچنین آمده است: تصمیم گیری درخصوص بازگشت یا لغو مجدد پروازها، در شرایط حساس و بحرانی کنونی برای تمامی ایرلاین های بحران زده در زمان پاندمی کرونا بسیار سخت و دشوار است ولی با وجود تمامی مشکلات مالی شدید و خطر فروپاشی و ورشکستگی که تمامی ایرلاین های جهان را تهدید می کند، همچنان حفظ سلامت و بهداشت جامعه در اولویت نخست قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …