منطقه آزاد کیش به ایرلاین‌ها هشدار داد

بر اساس مصوبات جدید شورای سلامت کیش و به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ تمام ایرلاین هایی که به مقصد جزیره کیش پرواز دارند مکلف هستند پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور را رعایت کنند؛ در غیر این صورت برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، امروز در بیست و دومین جلسه شورای سلامت کیش از پروتکل های ابلاغی سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی از سوی ایرلاین هایی که به مقصد کیش پرواز دارند، از سوی شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اخطار داده خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف مجدد، برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می شود.

ویدر خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در کیش گفت: افراد شاغلی که بیماری های زمینه ای دارند و از نظر ابتلا به بیماری کرونا دارای ریسک بالایی هستند با ارائه مدارک پزشکی خود، شرایط دورکاری برای آنان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی فراهم می شود.

رضانیا با بیان این که برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری در جزیره کیش ممنوع است اظهار کرد: تمام دانشگاه ها، موسسات آموزشی و مدارس ملزم به برگزاری غیر حضوری کلاس ها و آزمون ها هستند. البته  به صورت استثناء آزمون های پایه دوازدهم متوسطه با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در این منطقه برگزار می شود.

گفتنی است همچنان استخرهای سر پوشیده در جزیره کیش مجاز به فعالیت نیستند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …