«موهبت کامل نبودن» صوتی شد

کتاب صوتی «موهبت کامل نبودن» نوشته‌ برنه براون با صدای ندا پوریان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب با ترجمه احمد آل در انتشارات کتاب کوچه منتشر شده و موسسه نوین کتاب گویا آن را در قالب کتاب صوتی با صدای ندا پوریان و انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ بهنام کلاه‌بخش، نوازنده و آهنگساز، در ۶ ساعت و ۵۶ دقیقه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: این اثر راهنمایی است برای دست‌یابی به یک زندگی صمیمانه با خود و دیگران.
برنه براون، استاد پژوهش در دانشگاه هوستون است. او طی دو دهه گذشته در زمینه‌های شجاعت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی مطالعه کرده است. 
«موهبت کامل نبودن» به بررسی چند مفهوم اساسی می‌پردازد؛ عشق و تعلق و اصالت واژه‌هایی هستند که هرروز بر زبانمان جاری می‌شوند. معمولاً واژه‌هایی که لقلقه‌ زبان‌ها می‌شوند، مفهوم اصلی و  عمیق خود را از دست می‌دهند. این کتاب نگاه ژرف‌تری از این مفاهیم فراموش‌شده ارائه می‌دهد. برنه براون ما را به یک تعریف مشترک از این واژه‌ها می‌رساند تا کمتر آسیب ببینیم و حرف یکدیگر را بهتر درک کنیم. این کتاب به بررسی راهکارهایی می‌پردازد که به زندگی صمیمانه با اطرافیان و شناخت هویت فرد منجر می‌شود.
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که احساس کنید قدرت برقراری ارتباط صمیمانه با دیگران را ندارید؟ یا در جست‌وجوی معنای عشق و تعلق سردرگم مانده‌اید؟  کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید.
از آنجایی که هر کس با گمان و تجربه زندگی شخصی‌اش عشق و صمیمیت را معنا می‌کند، گاهی افراد در ابراز آن دچار مشکل می‌شوند. گاهی باید دکمه «تلاش عمیق» خود را خاموش کنیم و وقتی حالمان خوب نیست و دیگر توان انجام کارها در بالاترین کیفیت را نداریم، کمی صبر کنیم و از تلاش‌های زیاد در مواقع خاص دست بکشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …