نرخ مالیات خرید مسکن آمریکا چه قدر است؟

نیوجرسی بالاترین نرخ مالیاتی خرید مسکن در آمریکا را داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس بیزینس، در حالی که معاملات مسکن در آمریکا بار دیگر رونق گرفته است، بررسی نرخ های مالیاتی مسکن در ۳۰۰۶ حوزه در این کشور نشان می دهد که تنها در سه ایالت نرخ مالیات خرید مسکن بیشتر از دو درصد است. ایالت نیوجرسی با ۲.۲ درصد بالاترین نرخ مالیات خرید مسکن را در سراسر کشور دارد و پس از آن نیز ایالت ایلینوی با ۲.۱۸ درصد و تگزاس با ۲.۱۵ درصد قرار دارند. ورمونت با ۱.۹۷ درصد و کنتیکت با ۱.۹۲ درصد دیگر ایالت هایی هستند که بیشترین نرخ مالیات بر خرید مسکن را دارند.  

در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط خریداران مسکن در نیوجرسی ۹۱۹۶ دلار مالیات پرداخته اند. این رقم در ایالت کتیکت ۷۳۹۵ دلار و در نیویورک ۶۶۲۸ دلار اندازه گیری شده است.

از سوی دیگر اما کمترین نرخ مالیات بر خرید مسکن در سال ۲۰۲۰ مربوط به هاوایی با ۰.۳۷ درصد بوده است. آلاباما با ۰.۴۴ درصد و ویرجینیای غربی با ۰.۵۱ درصد در رده های بعدی قرار دارند. نرخ مالیات خرید مسکن در کلرادو و یوتا نیز هردو ۰.۵۴ درصد بوده است.  

در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط خریداران مسکن در آلاباما ۸۴۱ دلار مالیات پرداخته اند. این رقم در ایالت آرکانزاس ۱۱۴۷ دلار و در تنسی ۱۲۰۲ دلار اندازه گیری شده است.

همچنین در بین شهرهای آمریکا، نرخ مالیات بر خرید مسکن در نشویل ۰.۵۳ درصد، سالت لیک سیتی ۰.۵۸ درصد، فونیکس ۰.۵۸ درصد و دنور ۰.۶ درصد بوده است. در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط هر خانوار آمریکایی برای خرید خانه ۳۷۱۹ دلار مالیات پرداخته که این رقم در مقایسه با سال قبل ۴.۴ درصد افزایش داشته است.  

متوسط رشد قیمت خانه ها در بزرگ ترین اقتصاد جهان در ماه ژانویه به بالاترین سطح خود در طول ۱۴ سال اخیر رسیده است. در بازه زمانی ۱۲ ماهه، رشد قیمت مسکن در ۲۰ شهر بزرگ آمریکا ۱۱.۱ درصد اندازه گیری شده که این رقم نسبت به بازه مشابه به ماه قبل ۰.۹ درصد افزایش داشته است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …