نماینده قزوین: فاطمی امین شجاعت لازم را برای اداره وزارت صمت دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه وزیر پیشنهادی صنعت گفت که وی شجاعت لازم را نیز برای اداره این وزارتخانه دارد.

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن حمایت از سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت، اظهار داشت: آقای دکتر فاطمی امین دو بار در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافتند که در جلسه نخست برخی از اعضای کمیسیون از توضیحات ایشان قانع نشدند. 

وی افزود: در جلسه دوم علی رغم اینکه اکثریت کمیسیون صنایع مجلس از توضیحات و برنامه های آقای فاطمی امین قانع شدند و از ایشان حمایت کردند اما همچنان برخی از اعضا قانع نشده بودند که بنده هم جزو قانع‌نشدگان بودم. 

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه بنده در دیدار خصوصی با فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت نقطه نظرات خود را منتقل کردم، تصریح کرد: پس از توضیحات وزیر پیشنهادی صمت در دیدار خصوصی بنده مجاب شدم که ایشان ظرفیت لازم را برای وزارتخانه صمت دارا است. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه فاطمی امین فردی خودساخته، متدین، انقلابی و جوان است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صمت تجارب نسبتا خوبی دارد اما ظرفیت ایشان برای سکان داری وزرات صمت باید مورد سنجش ما قرار می‌گرفت که بنده سوالاتی درباره سیمان، فولاد، خودرو، رابطه بانک و صنعت مطرح کردم که توضیحات بسیار خوبی دادند و بنده قانع شدم و اکنون نظرم نسبت به ایشان مثبت است و حتما رای خواهم خواهم داد. 

وی افزود: یکی از دلایلی که بنده قانع شدم این بود که ایشان علاقه مند به حل مسئله است و در حل آن نیز دارای توانایی است. 

سیاهکلی با تاکید بر اینکه فاطمی امین از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، تصریح کرد: انتظار ما از دکتر فاطمی امین این است که برای اداره امور وزارتخانه صمت همکاران انقلابی و خوبی را انتخاب کنند تا مسائل حوزه صنعت و تجارت را حل کنند. 

وی ادامه داد: تنظیم بازار، صادرات و واردات یکی از مسائلی بود که در خصوص آن با وزیر پیشنهادی صمت بحث های مفصل داشتیم که ایشان در این زمینه شجاعت لازم را دارند و تاکید داشتند در برخی زمینه ها لازم است به من فرصت لازم جهت فراهم کردن مقدمات آن داده شود. در مجموع من ایشان را فردی عاقل و همراه دیدم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …