نماینده نطنز: امنیت سرمایه گذار یک مولفه اساسی در تحقق جهش تولید است

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عدم اعتماد به بخش خصوصی و نبود مشوق‌های کافی برای سرمایه گذاران از مهم‌ترین عوامل بازاردارنده جذب سرمایه‌ گذاران به حوزه تولید و چرخش چرخ تولید است.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی برای جهش تولید باید انجام دهد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در راستای تحقق شعار جهش تولید به آن توجه داشته باشیم فراهم کردن بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار و چرخش چرخ تولید است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید به دنبال اصولی باشیم تا پایه‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و به تولیدکنندگان داخلی کمک کنیم. اکنون که مجلس شورای اسلامی تازه کار خود را آغاز کرده است باید با جمع کردن نظرات کارشناسی به این حوزه ورود کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم اعتماد به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران از یکسو و از سوی دیگر تمرکز امور در دست دولت باعث شده تا سرمایه‌ گذاران از ورود به حوزه تولید و سرمایه گذاری دلسرد شوند.

فیروزی پوربادی با اشاره به ضرورت تامین امنیت سرمایه گذاران بیان کرد: آنچه که از همه می‌تواند در جذب سرمایه گذار موثر باشد بحث امنیت اقتصادی است. زمانی که سرمایه گذار امنیت داشته باشد قطعا به سمت تولید خواهد رفت. با ایجاد اشتغال خود به خود چرخ تولید نیز به حرکت در آمده و شاهد تحقق شعار «جهش تولید» خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …