وحدت در جهان اسلام مهم‌ترین شاخص مورد توجه سردار دل‌ها بود

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: وحدت در جهان اسلام مهم‌ترین شاخص مورد توجه سردار دل‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام  حبیب حاتمی کن کبود در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص شخصیتی سردار رشید جهان اسلام، سلیمانی بر حفظ وحدت در سطح جهان اسلام بود، اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی و یارانش، با رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌نظیرشان، تروریسم تکفیری را در منطقه شکست دادند و این یک اقدام و دستاورد بسیار مهم در راستای امنیت ایران اسلامی و امنیت منطقه بود.

وی اضافه کرد: جایگاه سردار شهید سلیمانی همچون مالک اشتر زمانه است و الگویی همه جانبه برای همه ماست.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: شخصیت شهید سلیمانی در همه جنبه‌ها باید به صورت مداوم، تبیین شود و برنامه‌های گرامیداشت و بزرگداشت سالگرد این شهید والامقام نیز باید با رویکرد هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر، برگزار شود.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اظهار کرد: اقدام سردار شهید سلیمانی، اقدامی برجسته بود؛ زیرا جهان اسلام را از حمله و هجوم تروریسم تکفیری و داعشی نجات داد وهمه جهان بشریت به این سردار شهید مدیون است.

حجتالاسلام حسین فلاحی اصل اضافه کرد: گروه تروریستی و ضدبشری داعش، مورد حمایت استکبار جهانی بود و مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید سلیمانی و یارانش، باعث شکست این گروه تکفیری و تروریستی شد.

وی تصریح کرد: شخصیت سردار شهید سلیمانی برای همه گروه‌ها، جاذبه داشت و برای همه ما یک الگوست؛ جنبه های مختلف شخصیت ایشان، بایستی برای نسل جوان و دانشجو، بیش از پیش، معرفی و تبیین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …