ورود ۹۵ هزار مسافر به کیش در کمتر از سه ماه

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش گفت: آمار پروازهای فرودگاه بین المللی کیش از ابتدای فروردین تا ۱۸ خرداد سال جاری بین ۲۵ تا ۵۰ پرواز در روز افزایش یافته است که در این میان بیش از ۹۵ هزار مسافر به جزیره کیش سفر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، علی عرب با بیان اینکه از ابتدای خرداد امسال میزان ورود گردشگران از مسیر هوایی به جزیره کیش در مقایسه با دو ماه پیش از آن رشد قابل توجی داشته است افزود: با رفع محدودیت های سفر به جزیره کیش، از ابتدای خرداد به صورت تدریجی پرواز ها به مقصد کیش در حال افزایش است.

وی به آغاز مجدد فعالیت های ایرلاین ها به مقصد جزیره کیش اشاره کرد و گفت: از ابتدای فروردین تا ۱۸خرداد ۱۶ شرکت هواپیمایی با انجام ۸۲۷ پرواز، ۹۵ هزار و ۹۹۰ مسافر و یک میلیون و ۲۵ هزار و ۷۳۶ تن بار به مقصد جزیره کیش منتقل کردند.

وی در خصوص خروجی های انجام شده از ترمینال فرودگاه بین المللی کیش افزود: کل پروازهای خروجی از ترمینال فرودگاه کیش شامل ۸۳۰ پرواز و ۸۹ هزار و ۳۹۴ مسافر همراه با یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۷۷ تن بار بوده است.

گفتنی است، فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در بخش پروازهای داخلی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …