پلمب 2واحد اقامتی دامغان به دلیل پذیرش مسافر در شرایط کرونایی

ایسنا/سمنان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از پلمب دومین واحد اقامتی متخلف در شهرستان دامغان خبر داد.

مهدی قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود ابلاغ ممنوعیت پذیرش مهمان و گردشگر به واحدهای اقامتی و پذیرایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، متاسفانه در بازدیدهای صورت گرفته در شهرهای تابعه شهرستان دامغان شاهد تخلف یک واحد اقامتی غیر مجاز بودیم که با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: در نوروز 99 با تلاش همکاران اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و دستگاه ‌های اجرایی ذیربط، تا این لحظه بیش از 60 مورد بازدید از واحدهای گردشگری تحت پوشش در سطح شهرستان دامغان صورت گرفته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان گفت: بنا بر دستور قضائی و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای گردشگری که پذیرش مسافر و گردشگر و حتی ارائه خدمات به افراد بومی در اقامتگاه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرستان دامغان را داشته باشند پلمب خواهند شد.

قاسمی گفت: کرونا را جدی بگیرید، در خانه بمانید و تا شکست کرونا و برگشت شرایط عادی از سفرهای غیرضروری بپرهیزید، زیرا این مساله در شیوع این ویروس نقش اساسی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سامانه 09629 آماده دریافت، ثبت و پیگیری هر گونه نظر و شکایت درخصوص تأسیسات گردشگری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …