پیام‌هایی برای علی‌اکبر رنجبر و سردار علی ناظری

خانه کتاب و ادبیات ایران در پی درگذشت علی‌اکبر رنجبر کرمانی پیام تسلیتی منتشر کرد. همچنین مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی درگذشت پدر سردار علی ناظری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی درگذشت علی‌اکبر رنجبر کرمانی (تاریخ‌پژوه‌) را تسلیت گفته و در پیامی نوشته است: «خبر درگذشت علی‌اکبر رنجبر کرمانی (مؤلف، مترجم و تاریخ‌نگار معاصر) جامعه علمی و فرهنگی کشور را سوگوار کرد. 

این تاریخ‌پژوه فقید آثاری همچون «مسی به رنگ شفق؛ خاطرات سیدکاظم موسوی بجنوردی»، «عزت شیعه» و «روزشمار زندگی امام خمینی (س)» را به رشته تحریر درآورد و ترجمه کتاب «بررسی حق بازگشت فلسطینی‌ها از نظر حقوق بین‌الملل» را نیز در کارنامه خود دارد.

خانه کتاب و ادبیات ایران فقدان علی‌اکبر رنجبر کرمانی را به اهالی علم و فرهنگ و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید و طول عمر بازماندگان، همراه با سلامتی و حسن عاقبت‎شان را از خداوند متعال خواستار است.»

همچنین ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات در پیامی درگذشت پدر سردار علی ناظری (از فعالان حوزه کتاب انقلاب و دفاع مقدس، رئیس هیأت‌مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس و مدیر انتشارات فاتحان)  را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

برادر گرامی 

جناب آقای سردار علی ناظری 

ضایعه درگذشت پدر عزیز و مومنتان را تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور کند و به بازماندگان صبوری و شکیبایی عنایت فرماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …