پیام مجمع ناشران انقلاب برای درگذشت آیت‌الله یزدی

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام آمده است: «قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء؛

رحلت عالم مجاهد، فقیه پارسا و اندیشمند بصیر حضرت آیت‌الله حاج‌شیخ محمد یزدی رضوان الله علیه موجب اندوه و تأسف بسیار شد. این عالم برجسته قبل از انقلاب در زمره مبارزان هوشیار، فعال و کوشای نهضت اسلامی بوده و بعد از انقلاب نیز خدمات فراوانی در شورای نگهبان، قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه‌های علمیه به انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته است.

منافع شخصی و جناحی هیچ‌گاه مانع آن نشد که این فقیه وارسته حمایت صریح خود از انقلاب، نظام و رهبری را در مقابل فتنه‌گران کمرنگ کند و همواره حامی ولایت و مسیر نورانی انقلاب اسلامی بود. فضیلت‌های اخلاقی و بصیرت سیاسی و تلاش‌های بی‌دریغ ایشان در عرصه‌های مختلف، به‌حق نمونه‌ای بارز برای طلاب و فضلای حوزه علمیه است و همواره الهام‌بخش خواهد بود.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی ضایعه فقدان این دانشمند عزیز را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، خانواده عظیم الشان، شاگردان و دلبستگان آن بزرگوار تسلیت گفته و علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌کند و از خداوند رئوف و رحیم، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان خواستاریم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …