پیشنهاد نامگذاری یکی از دفاتر فناوری به‌نام استاد فقید دانشگاه آزاد قزوین

در پی درگذشت مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت این استاد جوان و فرهیخته، پیشنهاد نامگذاری یکی از کلاس‌ها یا دفاتر فناوری این دانشگاه به نام ایشان را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سلیمان اسماعیل‌زاده‌ها، استادیار گروه مهندسی برق و مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روز گذشته به دیدار حق شتافت. مرحوم دکتر اسماعیل‌زاده‌ها که مهرماه سال ۱۳۹۹ به سمت مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب شده بود، افتخاراتی از جمله، برگزیده پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۱۳۸۱، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۱۳۸۲، رتبه اول کارشناسی ارشد ۱۳۸۵ و مقام اول ربات امدادگر واقعی در مسابقات Iran open 2006 را در کارنامه خود داشت. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر روح‌اله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، درگذشت دکتر اسماعیل‌زاده‌ها را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت استاد جوان و فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جناب آقای دکتر اسماعیل‌زاده‌ها بسیار تاسف‌بار بود. از دست دادن یک استاد پرتلاش و پرانگیزه و انرژی در اعتلای حوزه پژوهش و فناوری در دانشگاه برای دانشجویان، استادان و خانواده عزیز ایشان قطعا مصیبتی جبران‌ناپذیر خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان، همکاران و دانشجویان عزیز دانشگاه، برایشان آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی در ایام عزای حسینی دارم و به اعضای هیئت رئیسه استاد قزوین پیشنهاد می‌کنم برای ادای احترام و قدرشناسی زحمات ایشان در دانشگاه، یکی از کلاس‌ها یا دفاتر فناوری به نام ایشان نام‌گذاری شود.»

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …