چهارمین همایش ملی "معماری سازمانی" برگزار می‌شود

“چهارمین همایش ملی معماری سازمانی” با هدف رونمایی از رویکردها و فناوری‌های نوین و ایجاد بستر تبادل دانش و تجارب بین جامعه علاقه‌مندان معماری سازمانی به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این همایش، ۲۱ آبان ۱۳۹۹ با سخنرانی مهندس باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به طور رسمی افتتاح می‌شود و کارگاه‌های آموزشی آن از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آبان به صورت موازی برگزار خواهد شد.

سخنرانی صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقه معماری سازمانی، ارائه مقالات منتخب و برگزاری نشست‌های تخصصی از برنامه‌های این همایش ملی است.

این دوره از همایش، به‌دلیل شرایط پاندمی کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و از این جهت فرصتی است تا مخاطبان خارج از کشور و یا علاقه‌مندان در شهرستان‌ها بتوانند به‌راحتی در همایش شرکت کنند. در همایش امسال تعداد بیشتری سخنران از خارج کشور حضور دارند.

در چهارمین همایش ملی معماری سازمانی و در نشست صنعت بیمه که از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود، راه‌کارهای استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین و معماری سازمانی در شرکت‌های بیمه مطرح خواهد شد. همچنین در نشست تخصصی وزارت نیرو، تجربیات به‌کارگیری معماری سازمانی در مجموعه وزارت نیرو مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، سه دوره پیشین این همایش به ترتیب در دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شیراز و صنعتی شریف برگزار شده است و اطلاعات کامل برنامه‌های همایش و نحوه ثبت‌نام در وب گاه همایش به نشانی https://ncaea2020.ut.ac.ir قابل دسترس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …