کاهش پروازهای داخلی تا یک سوم+ جزئیات

معاون سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای داخلی تا یک سوم شرایط عادی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

ابولقاسم جلالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای داخلی باید تا یک سوم کاهش پیدا کند و در این راستا با شرکت‌های هواپیمایی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این تصمیم هستیم.

وی افزود: باید این مصوبه با هماهنگی و برنامه‌ریزی از سوی شرکت‌های هواپیمایی اجرایی شود، در این راستا همه مسیرهای پروازی پرتردد به یک سوم کاهش پیدا خواهد کرد اما در مسیرهایی که پروازهای حداقلی (یک پرواز در روز) داریم سعی می‌کنیم آن‌ها را حفظ کنیم.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ایر لاین‌ها موظف شدند تا برنامه جدید پروازی خود را به اطلاع مسافران برسانند تا به کسی آسیب نرسد. البته مسافران هم می‌توانند پروازهای خود را به تاخیر بیاندازند یا آنکه نسبت به استرداد کامل بلیت خود اقدام کنند.

جلالی تاکید کرد: به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردیم که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موظف هستند در اسرع وقت نسبت به برنامه‌ریزی پروازهای جایگزین برای مسافران یا بازگرداندن وجه کامل به آن‌ها در صورت استرداد اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …