کتاب «ایستگاه هفتم» رونمایی شد

کتاب «ایستگاه هفتم» بر اساس زندگی شهیدان «محمدعلی بایرامی»، «رضا مرادی علمداری» و «رضا امامی» شهدای نیروی انتظامی و «محمدحسین حدادیان» شهید بسیجی رونمایی شد .

به گزارش ایسنا،سی ام بهمن ماه سال ۱۳۹۶  و در جریان اغتشاشی که در خیابان پاسداران تهران رقم خورد سه از ماموران ناجا و یک بسیجی به شهادت رسیدند. این کتاب جزئیات این حادثه را که در کوچه «گلستان هفتم» به وقوع پیوست بیان می‌کند.

در مراسم رونمایی از این کتاب، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم،گفت:اگر می‌خواهیم چله دوم انقلاب را براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به پیش ببریم باید به شهیدان تاسی کنیم.

وی یادآور شد: شهیدان «محمدعلی بایرامی»، «رضا مرادی علمداری» و «رضا امامی» شهدای نیروی انتظامی و «محمدحسین حدادیان» شهید بسیجی، در جریان فتنه‌ای که به واسطه یک فرقه افراطی رخ داد، به شهادت رسیدند. این فتنه ادامه فتنه‌هایی بود که دشنان از اول پیروزی انقلاب اسلامی آن را طراحی و اجرا کردند اما شهدا اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم‌شان دست پیدا کنند.

سردار اشتری ادامه داد:با پیروزی انقلاب اسلامی،دشمنان فتنه‌های خودشان را در نقاط مختلف شروع کردند و وقتی از این راه به هدف نرسیدند جنگ هشت ساله‌ای را به ما تحمیل کردند که خواستارش نبودیم.حتی در مقطعی مدعی شدند ایران جنگ را شروع کرده است اما سازمان‌های بین‌المللی اعتراف کردند که صدام به کمک آمریکا این جنگ را به ایران تحمیل کردند.

وی اظهار کرد: دشمنان بعد از جنگ تحمیلی فتنه‌های مختلفی از جمله فتنه‌های ۷۷،۸۸،۹۶ و ۹۸ را برای انحراف انقلاب اسلامی از آرمان‌هایش طراحی و اجرا کردند اما با مقاومت مردم شکست خوردند.

سردار اشتری گفت: حضرت امام خمینی (ره) در زمان حیات پربرکت خویش با پشتیبانی مردم و از جان گذشتگی شهدا،کشور را در برابر موانع هدایت کردند و بعد از ایشان،مقام معظم رهبری اجازه ندادند به اهداف و آرمان‌های انقلاب لطمه‌ای وارد شود.

در بخش دیگر این مراسم،اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از خانواده‌های شهدا گفت:در هر یک از مقاطع انقلاب اسلامی با چالش‌هایی از طرف دشمنان مواجه بودیم که با حضور به موقع مردم و نیروهای مسلح کشورمان، این چالش‌های از بین رفتند و بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی،کشورما در نهایت عزت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

سردار عزیزی معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پاسداشت شهیدان از چاپ 15 عنوان کتاب،ساهت 51 قسمت مستند،3500 مصاحبه با خانواده‌های شهدا و … خبر داد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان «محمدعلی بایرامی»، «رضا مرادی علمداری» و «رضا امامی» شهدای نیروی انتظامی و «محمدحسین حدادیان» تقدیر و کتاب «ایستگاه هفتم» رونمایی شد.

تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …