۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ولیعصر اراک در نظر گرفته شد

ایسنا/مرکزی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت 220 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اختصاص داد و در صورت نیاز این پروژه مشروط بر تکمیل تا بهار سال آینده، به عنوان پروژه در اولویت، مورد توجه خواهد بود.

محمدباقر نوبخت دهم مهرماه در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور توسعه استان مستعد مرکزی برای ۱۴ طرح و پروژه عمرانی ناتمام، اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا بتوان این طرح ها و پروژه ها را تا پایان سال جاری یا پیش از اتمام دولت به اتمام رساند که این طرح ها شامل طرح های بهداشتی مانند بیمارستان ولیعصر و طرح های فرهنگی می شود.

وی افزود: همچنین ۲۵ طرح تولیدی در قالب جهش تولید نیز با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان  به تصویب رسید، این پروژه ها می‌توانند ۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنند و ۲۰ هزار میلیارد ارزش افزوده داشته باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: سه هزار واحد مسکونی به تفکیک هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و دو هزار واحد برای اقشار کم درآمد با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد کلنگ زنی شد که در بهار سال آینده افتتاح می شوند، همچنین در این استان ۴۴۰۰ واحد منزل مسکونی بازسازی شده نیز به بهره‌برداری رسیده که تمام اینها در راستای توجه دولت و مقام معظم رهبری به اقشار کم درآمد انجام شده است.

نوبخت با اشاره به بازدید از بیمارستان ولیعصر ادامه داد: در سنوات گذشته اعتباراتی برای تکمیل بیمارستان ولیعصر به عنوان یک پروژه ضروری برای استان مرکزی و استان های همجوار مشخص شده بود که امروز مقرر شد کارگروه ویژه ای در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود و مسئولان استانی نیز در استان این مهم را پیگیری کنند. سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت 220 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اختصاص داد و در صورت نیاز مشروط بر تکمیل تا بهار سال آینده، به عنوان پروژه در اولویت مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …