یکی از شرکتهای دانشبنیان موفق شد با ایجاد یک پلتفرم خدمات باغبانی و تعمیر تجهیزات را به صورت آنلاین به شهروندان ارائه کند.
به گزارش ایسنا، احسان مسلمی، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان گفت: پیش از این، شهروندان برای تعمیر وسایل برقی منزل غالباً باید آن وسیله را به محل تعمیر، انتقال میدادند یا با صرف هزینهای قابل توجه، تعمیرکار محل را برای تعمیر به منزل دعوت میکردند. ما در این شرکت در این حوزه و بسیاری از حوزههای مشابه، خدمات را به شکل نوآورانهتری ارائه کردهایم.
وی با بیان اینکه این مجموعه دانشبنیان، خدمات مرتبط با منازل مسکونی را به صورت آنلاین عرضه میکند، اظهار کرد: این خدمات شامل مواردی مانند خدمات نظافت، باغبانی، تعمیرات وسایل منزل، تعمیر ساختمان، برقکاری، کارواش در منزل و موارد مختلف دیگری میشود.
مسلمی گفت: این خدمات در قالب یک پلتفرم آنلاین ارائه میشود. البته تمرکز اصلی این شرکت بر روی مواردی مانند نظافت و باغبانی است. با وجود درخواست بسیار زیاد مشتریها، خدماتی مانند تعمیرات، نیازمند زیرساختهای گستردهای مانند انبار قطعات یدکی متنوع و نیروی انسانی مجرب است که امیدواریم در آتیه، این زیرساختها را توسعه بخشیم.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانشبنیان خاطر نشان کرد: در دوران همهگیری تلاش کردیم تا خدمات مرتبط با وضعیت موجود را ارائه کنیم. به همین دلیل به مشتریها، خدمات ضدعفونی در محل را عرضه کردیم که با استقبال مواجه شد.
انتهای پیام
منبع: ایسنا