ارزش خودروی خود را رایگان افزایش دهید

قائم‌مقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با اشاره به مزایای تبدیل خودرو گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد طرح دوگازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان انجام می‌شود، علاوه بر این نیز بر ارزش قیمتی هر خودرو به میزان قابل توجهی اضافه خواهد شد.

قاسمی ده‌چشمه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون از سوی متقاضیان تبدیل خودرو ثبت نام هایی انجام شده است، اظهار کرد: هم اکنون و در مرحله اجرا سامانه تقویت شده ای به منظور رفاه بیشتر صاحبان خودرو طراحی شده است که به زیرساخت های کشور همچون ثبت احوال و غیره متصل است.
 
وی با بیان اینکه در سامانه جدید اطلاعات به صورت دقیق وارد شود، تاکید کرد: علاوه بر این تمام پیمانکاران و کارگاههای ما به پنل دسترسی دارند و به راحتی می توانند کار تبدیل را انجام دهند.
 
قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره بر اینکه اطلاعات وارد شده در این سامانه به طورکامل و دقیق ثبت خواهد شد، تصریح کرد: تعداد ثبت نام ها و متقاضیان متغیر است اما در سایت جدیدی که طراحی شده سیستم پایش کاملا دقیق است و می توانیم آمار دقیق را بدست آوریم.
 
وی تاکید کرد: برای وانت بارها و تاکسی ها عملیات تبدیل ۱۰۰ درصد رایگان است.

تبدیل در کارگاه‌های مجاز صورت می‌گیرد

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره به وضعیت کارگاه های تبدیل خودرو، گفت: تمام کارگاه های تبدیل خودرویی که در سامانه قرار دارند به صورت مجاز و استاندارد فعالیت می کنند و هیچ کدام از واحدهای غیر مجاز در سامانه قرار ندارند.
 
قاسمی با تاکید بر اینکه کارگارهای تجهیز زیر نظر پیمانکاران اصلی مستقیم ما هستند، افزود: یعنی کارخانه های تولیدکننده با شماره سریال مشخص تجهیزات را در اختیار کارگاه ها قرار می دهند و بعد از اینکه خودرو وارد این کارگاه شد، پلاک آن خودرو توسط دوربین خوانده و به سامانه متصل می شود.
 
وی ادامه داد: تجهیزاتی که روی خودرو متصل می شود با کد رهگیری که دارند به سامانه وصل می شوند و به طور کامل می دانیم که خودرو با چه تجهیزاتی تبدیل شده و این مساله کاملا زیر نظر سازمان استاندارد است و امکان تقلب و استفاده نامناسب از این تجهیزات نیست.

مردم پیامک‌ها را جدی بگیرند

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با بیان اینکه تمام تجهیزات ضمانت پس از فروش دارند، اظهار کرد: به طور مثال ۱۸ سال برای مخازن و برای تجهیزات دیگر نیز بسته به سازنده آن، ضمانت در نظر گرفته شده است به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی برای تجهیزات نیست.
 
قاسمی با بیان اینکه تاکنون برای تعداد زیادی از افراد پیامک ارسال شده است، اظهار کرد: روزانه از ۲۵۰۰ نفر برای تبدیل دعوت می شود و خواهش ما این است که متقاضیان پیامک ها را جدی بگیرند و به آن عمل کنند چراکه تکرارپذیر نیست و ممکن است نوبت خود را از دست بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …