انتشار کارنامه مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی نانو

کارنامه مرحله اول ماراتن علمی دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو که روز 4 مردادماه برگزار شده بود، امروز 6 مردادماه در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین برای حفظ سلامتی داوطلبان، آزمون مرحله اول  دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو با شرکت ۱۹۱۳ داوطلب به‌صورت مجازی برگزار شد. 

کارنامه آزمون مرحله اول داوطلبان از امروز چهارشنبه ۶ مردادماه در صفحه شخصی شرکت‌کنندگان قابل دریافت است. همچنین پاسخ‌های صحیح همراه کارنامه‌ قابل رؤیت خواهد بود. فایل دفترچه سوالات همراه با پاسخنامه این مرحله نیز به زودی در صفحه المپیاد در سایت باشگاه نانو بارگذاری خواهد شد.

پیش از برگزاری آزمون اصلی، سه آزمون آزمایشی نیز به منظور آمادگی داوطلبان برای حضور در رقابت اصلی به‌صورت مجازی برگزار شد و نتایج این آزمون‌های آزمایشی به میزان ۵ درصد در نتایج مرحله اول داوطلبان تاثیر مثبت خواهد داشت.

داوطلبانی که موفق به کسب حداقل ۱۵ درصد امتیاز آزمون شوند، به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. آزمون مرحله دوم، روز پنج‌شنبه ۴ شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود. شرایط برگزاری و جزئیات این آزمون در اطلاعیه‌های بعدی ستاد نانو به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به نقل از ستاد نانو، ۳۰ نفر برتر آزمون مرحله دوم، به مرحله سوم (مرحله عملی) راه پیدا خواهند کرد. المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‌‏نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …