اگر شرکت توانیر تسریع کند، بزودی خسارات مشترکین برق پرداخت می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت مشترکین برق بواسطه قطعی ها فورا بررسی و پرداخت شود.

عباس مقتدایی، در گفت وگو با ایسنا گفت: ماه گذشته طی مکاتبه ای با وزیر نیرو اعلام نمودم که باید خسارت مشترکین برق بواسطه قطعی ها فورا بررسی و پرداخت شود، مردم در این خصوص گلایه جدی داشتند و توقع داشتند شرکت توانیر اهتمام لازم نسبت به جبران خسارت را داشته باشد.

وی افزود: وزارت نیرو طی پاسخی به اینجانب عنوان کرده که در سال ۱۳۹۹، مبلغ قرارداد شرکت بیمه حدود ۸۵۱ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۳۵ هزار پرونده خسارت ثبت شده که کل هزینه خسارت بیش از مبلغ قرارداد با بیمه است و با این حال تا پایان سال جاری نیز خسارت دیدگان سال ۱۳۹۹ می توانند ثبت شکایت و خسارت کنند و احتمال افزایش تعداد شکایت مذکور هست و شرکت بیمه نیز موظف به پرداخت است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: درخصوص قطعی های مکرر برق در ایام جاری، بلافاصله پس از انعقاد قرارداد بیمه، در عرض یک هفته تمام پرونده های خسارات ثبت شده در سامانه توانیر به شرکت بیمه گر ارجاع داده می شود و پرداخت انجام خواهد شد.

نماینده اصفهان افزود: عدم پیگیری و پرداخت خسارات مردم به علت تاخیر ایجاد شده در انعقاد قرارداد بیمه به دلیل عدم کسب حدنصاب لازم توسط شرکت کنندگان در مناقصه است. شرکت توانیر اعلام نموده که پاکات مناقصه بیمه در ۱۵ شهریور گشوده می شود و ان شاءالله بلافاصله قرارداد با بیمه گر منعقد و خسارات ارجاع و پرداخت می شود.

مقتدایی تصریح کرد: بنابراین اگر شرکت توانیر تسریع کند، بزودی خسارات مشترکین پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …