تحویل پیام رئیس جمهور ایران به امیر قطر

وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیر قطر، با تحویل پیام کتبی رئیس جمهوری اسلامی ایران به وی، بر توسعه همه‌جانبه روابط دو کشور تاکید کرد.

به‌گزارش ایسنا، رضا اردکانیان – وزیر نیرو و رئیس کمیسیون همکاری اقتصادی مشترک ایران و قطر، امروز ، دوشنبه با شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر دیدار کرد.

در این دیدار متن پیام کتبی حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر تقدیم شد.

در این پیام، رییس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توافق‌های قبلی دو کشور به ویژه در دیدار سال گذشته امیر قطر از تهران بر آمادگی کشورمان جهت اجرایی کردن تمامی توافق‌ها تاکید کرده است.

بنا براعلام وزارت نیرو، اردکانیان، وزیر نیرو در این دیدار از کمک های دارویی دولت قطر در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا (کووید – ۱۹) تشکر و قدردانی کرد. 

امیر قطر نیز در این دیدار با تشکر از پیام رییس‌جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران را شریک راهبردی خود می دانیم و همکاری بین قطر و جمهوری اسلامی ایران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ امیدواریم هرساله روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در ادامه این سفر با وزرای تجارت و صنعت، وزیر مشاور در امور انرژی و رئیس شرکت آب و برق و همچنین روسای سازمان سرمایه گذاری قطر و اتاق بازرگانی و بخش خصوصی علاقمند به روابط اقتصادی دو کشور دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …