روش‌های کمک باروری با علل زنانه در برنامه پایان ناباروری 

قسمت بیست و دوم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع «روش‌های کمک‌باروری برای درمان ناباروری با علل زنانه» شنبه، یکم خرداد ماه، ساعت نوزده به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا، در این قسمت از برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، دکتر سهیلا انصاری پور، جراح و متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا درباره کاربردهای روش‌های کمک‌باروری در درمان ناباروری با علل زنانه توضیح می‌دهند. روش‌های کمک‌باروری (Assisted Reproductive Technology) به مجموعه‌ای از فناوری‌های نوین تولیدمثلی، از جمله آی‌یوآی، آی‌وی‌اف و میکرواینجکشن گفته می‌شود که در درمان ناباروری با علل مختلف کاربرد دارند. 

حدود نیمی از موارد ناباروری‌، علل زنانه دارند که برخی از آنها به درمان دارویی پاسخ نمی‌دهند و لازم است از روش‌های کمک‌باروری استفاده شود. برای نمونه، در مواردی که لوله‌های رحمی دچار انسداد یا التهاب باشند، لازم است از روش آی‌وی‌اف یا لقاح برون‌تنی برای باروری استفاده شود. 

به گزارش روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاد دانشگاهی، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری زنان که با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و تولید می‌شود، به ابعاد مختلف سلامت باروری و ناباروری می‌پردازد. سری جدید این برنامه، با بخش‌های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت‌وگو با زوج‌های نابارور، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …